Customer Data Platforms (CDP)

Scape Expertise   Wij helpen je om meer te doen met de data die je al hebt. Daarbij maken we graag gebruik van een CDP. Een Customer Data Platform is een krachtig instrument waarmee je als organisatie alle klantinformatie kunt samenbrengen. Dat is meer dan gewoon een vergaarbak met gegevens: met een CDP kun je […]

Toepassen van AI

Scape Expertise Op dit moment zijn het ChatGPT en inmiddels ook BARD die veel buzz creëren, maar het zijn juist de API-koppelingen achter deze tools die de grootste kansen bieden voor bedrijven. De kracht zit ‘m in het integreren van de aangeboden API-koppelingen met bestaande producten of processen. Hierdoor kan de kracht van AI snel […]

Vendor-selectie

Scape Expertise Bij SCAPE Digital begrijpen we dat het vinden van de juiste technische oplossing essentieel is voor elk e-commerce project. Het is echter ook minstens zo belangrijk om een implementatiepartner te vinden die past bij jullie DNA. Daarom is juist deze vendor-selectie een belangrijk onderdeel van ons Headstart Model, dat is ontworpen om jouw […]

Data en analytics

Scape Expertise Interpreteren is een vak op zich. Wij kunnen je daarmee helpen. Data wordt ook wel het nieuwe goud genoemd. Hoe meer je weet, hoe beter je je diensten kunt aanpassen aan wat de markt nodig heeft en verwacht. Maar naarmate je meer weet, en meer data hebt, groeit ook je verantwoordelijkheid naar de […]

Privacy (AVG/GDPR)

Online privacy

Scape Expertise Bijna iedereen die we spreken snapt het belang van AVG en privacy. Maar lang niet iedereen weet praktisch hoe ze dit moeten aanpakken. En eerlijk is eerlijk: bijna niemand vindt deze uitdaging daadwerkelijk leuk. Misschien kunnen wij je daarbij helpen! De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG, internationaal ook wel GDPR genoemd) geeft bedrijven een […]

Marketplaces

Scape Expertise Bij alle bedrijven speelt de vraag: wat doen we met de marktplaatsen zoals Bol.com, Zalando en Amazon? Zoekacties van consumenten starten steeds vaker op een platform en de groeicijfers van Bol.com liegen er niet om. Het online speelveld wordt steeds ingewikkelder met de grote spelers, maar ook komen er steeds meer niche marktplaatsen. Het begint […]

Optimaliseren

Scape Expertise Digitalisering vraagt heel wat van een organisatie. Een valkuil kan zijn dat het hebben van een nieuwe website, shop, app, programma wordt gezien als iets dat afgevinkt moet worden, als het einddoel. Zodat je daarna weer door kunt naar het volgende nieuwe initiatief. Of naar ‘business as usual’. We weten het als geen […]

Customer engagement en Loyalty

Scape Expertise Customer engagement, waaronder klantbehoud, community en loyaliteit, is belangrijker dan ooit. Om klanten aan je merk of product te verbinden is prijs of verpakking niet voldoende. Alles draait om de toegevoegde waarde van jouw product of dienst en de beleving bij het merk. Natuurlijk wil je een tevreden klant, en nog liever dat […]

Subscription Commerce

Scape Expertise Nieuwe abonnementsvormen veranderen de manier waarop de online wereld denkt en werkt. Subscription commerce is zoiets. Als jij jouw klant iedere maand een product of dienst kunt verkopen, dan kun je dit abonnement op termijn mogelijk opbouwen tot een sterk verdienmodel. Zeker in deze onzekere tijden is het een strategie om te overwegen, […]

E-commerce

Scape Expertise E-commerce is een breed begrip waarbij het allang niet alleen meer draait om het genereren van een transactie. Het bestellen van een product is echt een merkbeleving geworden, waarbij de gebruiker verwacht dat alles naadloos met elkaar verbonden is en dat zij een goede ervaring heeft in elke fase rondom de aankoop. En […]