Scape Expertise
Wij helpen je om meer te doen met de data die je al hebt. Daarbij maken we graag gebruik van een CDP. Een Customer Data Platform is een krachtig instrument waarmee je als organisatie alle klantinformatie kunt samenbrengen. Dat is meer dan gewoon een vergaarbak met gegevens: met een CDP kun je dit alles ook onmiddellijk inzetten voor super specifieke marketing. Dat veelbesproken 360 graden klantprofiel? Dat kan met een CDP echt.
Door een Customer Data Platform (een brede term waaronder ook wel al die afkortingen van DMP, DXP en CXP kunnen vallen) krijgen bedrijven een goed inzicht in wie hun klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze zich gedragen. Met zo’n CDP kunnen we gebruikers mooie persoonlijke content laten zien, emails goed targeten en effectieve flows bouwen waarvan ‘gerelateerde producten’ en ‘verlaten winkelwagen’ nog maar het begin zijn. Daarnaast is het vooral ook als onderdeel te gebruiken om de hele customer journey te kunnen optimaliseren. Je webshop is natuurlijk maar één onderdeel waarbij klanten met je in aanraking kunnen komen. Wij kijken graag verder dan dat en dat is ook waarom we zo’n fan zijn van het gebruik van een systeem als een CDP: al je data van de hele customer journey dus, verzamelend in één enkel platform! Meer weten? We hebben beschreven wat een CDP is en of het voor jou geschikt is.
Bij SCAPE werken we samen met diverse CDP-partners, waaronder met name Bloomreach en Squeezely, die ieder hun unieke eigenschappen hebben en een sterke positie hebben op de Nederlandse en Europese markt. Wat we voor je kunnen betekenen?
Klaar om je gegevens voor je aan het werk te zetten? Top, laten we bespreken hoe wij je kunnen helpen!
Laten we een project starten.