Partner of rb2

Product Owner & E-commerce Specialist

Judith Damen

Klantgerichte Product Owner met een kritische blik
Scape

Judith Damen

Product Owner & E-commerce Specialist

 

Na het behalen van mijn studie ben ik gestart met mijn carrière bij Bol.com. Hier heb ik zo’n beetje alle kneepjes van het ‘e-commerce vak’ geleerd. Waar ik tot op de dag van vandaag nog dankbaar gebruik van maak! Denk b.v. aan merchandising, content optimalisatie, online marketing, retail campagnes & promoties, mediaplannen, conversie optimalisatie, klantsegmentatie, data analytics en nog veel meer.

Maar misschien nog wel belangrijker zijn de competenties die ik destijds heb ontwikkeld. Het centraal stellen van de klant, voortdurend streven naar verbetering (hoe klein ook), het maken van data gedreven keuzes, experimenteren en gewoon ‘doen, doen, doen’. Deze competenties spelen voor mij een cruciale rol in het behalen van de beste resultaten en hier vertel ik je natuurlijk graag meer over!

E-Commerce & Duurzaamheid

Naast een commerciële mindset hecht ik ook veel waarde aan duurzaamheid. Het vinden van de juiste balans hierin is voor mij een uitdagende en inspirerende missie. Soms is niet méér, maar minder beter. Ook met deze mindset kun je je e-commerce doelstellingen behalen. Zo kan ik je b.v. helpen in het effectief inrichten van je customer journeys met als doel om je retourpercentage te verlagen. Ik denk graag met je mee in het vinden van duurzame oplossingen en het behalen van kwalitatieve groei in jouw organisatie.

Customer Journeys & Digitale Strategie

Last but not least krijg ik veel energie van het ontwikkelen van customer journeys en het uitstippelen van een digitale strategie (ook voor de klantenservice). Waarbij ik altijd streef naar een optimale customer experience en goed bedrijfsresultaat. Dus, heb jij te maken met uiteenlopende e-commerce of marketingvraagstukken? Of heb je de behoefte aan een uitgewerkte customer journey of digitale strategie?