Ruim 8 jaar geleden begon mijn e-commerce carrière bij Coolblue. Daar heb ik de kans gehad om me op diverse gebieden te ontwikkelen. Zo heb ik veel geleerd in onder andere de functie van productmanager, procesverbeteraar en customer journey specialist. Maar wat de functie ook was, één ding stond voor mij altijd centraal: de klant. Het begrijpen en verbeteren van de gebruikerservaring blijft de kern van al mijn werk en nu breng ik diezelfde passie en aanpak mee naar SCAPE!
Ik ben customer journey specialist. Maar wat is dat ‘customer journey optimaliseren’ nou eigenlijk? In feite gaat het om reviewen en verbeteren van de verschillende momenten en manieren waarop een (toekomstige) klant in aanraking komt met jouw bedrijf. Dat is dus super breed! Met mijn ervaring in het analyseren van klantgedrag en het identificeren van pijnpunten, kan ik de klantervaring verbeteren. Of het nu gaat om het in kaart brengen en verbeteren van de gehele customer journey flow of om het verbeteren van specifieke aspecten daarvan, zoals het verhogen van conversie, het ontwikkelen van een contentstrategie of het verminderen van klantcontact en retouren: ik ga hier graag mee aan de slag te gaan!
Daarnaast ben ik gecertificeerd Product Owner en hou ik van de afwisseling in klanten en projecten die ik als consultant heb. Deze rol past mij perfect, want naast dat ik energie krijg van werken met mensen hou ik ook van het aanbrengen van structuur en overzicht. Toe aan inzicht in jouw customer journey? Samen kunnen we de gebruikerservaring optimaliseren en jouw klanten steeds weer verrassen!