CRM, loyalty en e-mailmarketing specialist

Saartje de Wit

Altijd de klant als uitgangspunt bij het opstellen van strategische plannen

Saartje de Wit

CRM, loyalty en e-mailmarketing specialist

Mijn ervaring als CRM, loyalty en e-mailmarketing specialist breng ik al meer dan tien jaar in de praktijk in de verzekeringsbranche, IT-software en de retail. In 2014 werd ik verkozen tot E-mail Professional van het jaar. Op dat moment was ik als e-mailmarketeer werkzaam bij OHRA, waar ik een vernieuwde e-mailstrategie heb neergezet. Uitgangspunt van deze strategie was de relevante, persoonlijke serviceverlening naar de klant. Hierna ging ik aan de slag bij Jumbo Supermarkten als CRM Manager, waar ik betrokken ben geweest bij het loyalty programma Jumbo Extra’s.

Als CRM, loyalty en e-mailmarketing specialist begeef ik mij tussen klanten enerzijds en de organisatie anderzijds. Bij het opstellen van de strategische plannen neem ik de klant als uitgangspunt, om vervolgens de interne doorvertaling naar proposities en kanalen te maken.

Vanaf begin 2019 help ik als interim CRM manager bedrijven als Welkoop, Miele en Ekoplaza bij de doorontwikkeling van hun strategische plannen en tactische uitvoeringen voor CRM, loyalty en e-mailmarketing. De combinatie tussen een relevant bericht naar de klant en het verzamelen en beheren van de data in systemen is iedere keer een rol die ik met plezier vervul. Ik heb ervaring met verschillende ESP’s, de toepassing van data en het neerzetten van marketing automation.

Ik ben resultaatgericht, maar verlies de klant niet uit het oog. Ik krijg energie van samen projecten opzetten, waarbij de klant het uiteindelijk zelf met alle kennis en kunde overneemt. Energie die ik bij SCAPE graag doorgeef aan klanten en hun klanten.

Wanneer ik niet aan het werk ben ga ik graag uit eten, spreek ik af met vrienden en ben ik veel met en bij mijn gezin.  

Stories

Podcast header Saartje de Wit

Strategie binnen e-mail marketing

Luister de podcast van Saartje over e-mail marketing strategie en hoe je die op een slimme manier opzet. 

Relevante cases:

Welkoop

On- en offline klanten verbinden. Opschalen teams en klanten helpen bij het maken van online keuzes.